Jak organizować spotkania i warsztaty dla społeczności lokalnej?
Reklama powinna być przede wszystkim efektywna, by zachęcić klientów do zainteresowania danymi towarami bądź też usługami. Jak się jednakże okazuje, jakakolwiek reklama ma też do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek w większości wypadków mają charakter informacyjny – dzięki reklamie mamy się bowiem dowiedzieć o danej ofercie, o oferowanych produktach lub usługach, z jakich będziemy w stanie skorzystać. Co znacznie więcej, takie reklamy mogą mieć również funkcję wspierania sprzedaży – czasami są w stanie nam więc przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Powiązane jest to pomiędzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie zazwyczaj reklama ma za zadanie informować, natomiast już w kolejnych okresach, kiedy na przykład sprzedaż zacznie spadać, wówczas prawidłowo jest najzwyczajniej w świecie przypomnieć klientom o konkretnych produktach czy usługach. Na domiar tego reklama może mieć funkcję manipulacyjną, o czym z pewnością już w szeregu przypadków się przekonał każdy z nas, oglądając reklamy chociażby w telewizji.
3. Sprawdź to
4. Kontynuuj
5. Znajdź więcej Przykłady projektów społecznych wspierających edukację.